Saturday, June 23, 2012

Precious Touch Bridal :: Give Away Mini Pelamin

Dear diary,


Pengantin dan pelamin memang tak dapat dipisahkan. Walaupun bukan untuk majlis bersanding, I still think pelamin is a must untuk menaikkan seri majlis dan merupakan props yang terbaik untuk photography session. So, bila Precious Touch Bridal buat give away tepat pukul 12am (waktu Australia sebab I ada dekat sini) yang menawarkan  hadiah mini pelamin percuma, takkan nak biar lalu depan mata macam tu je kan??


Selama ni datang lah contest jenis apa pun dalam Facebook tu tapi tak pernah terasa nak join. But not this time around. So, for the first time ever, akhirnya I tertarik hati untuk turut serta dalam contest yang dibuat kat dalam Facebook ni. Mana tau ada rezeki dapat pelamin free untuk majlis sendiri nanti. :)


Apa yang menariknya, PTB tak menyusahkan peserta macam sesetengah contest yang lain yang perlu meraih LIKE yang paling banyak. That type of contest is so not my forte you know! As for this one, you only need to Like, Share, Tag and Comment on the poster, and then you're all done! Easy peasy!


Poster Give Away
Arahan yang jelas dan mudah difahami


Walaupun probability untuk menang adalah sangattttt kecil, tapi apa salahnya kalau cuba kan? Kalau ada rezeki pengantin, senyum lebar lah nanti dengan pelamin free.hehe. Tapi kalau takde rezeki pun takpe, I anggap itu satu cara untuk bantu promosikan perniagaan PTB ni. Mana tau kalau give away kali ni dapat sambutan menggalakkan, pihak PTB akan buat give away baru. hehe. :)


Love,
the-excited-bride

6 comments:

Precious Touch Bridals said...

Thank you for joining our give away, Mira. Good luck ye :)

amirah said...

Thank you for dropping by PTB! Will wait for your update. :)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

tak salah mencuba tau

Shakina Farhan said...

All the best amirah! semoga ada rezeki..amin3..

amirah said...

Ila:

Yes, you're right. Tapi still tak bole lawan you la pakar contest ni.hehe. :)

amirah said...

Kina:

Owh thanks a lot tolong doakan!! Mana tau ada rezeki kan? hehe. :)